2015年8月9日日曜日

ご当地ヒーローダブルシール



















HISEKI GFX氏がデザインを手がける、ご当地ヒーローシリーズ今年はダブルシールで
全国のローソンにて展開中です。
僕は近所のローソンをほぼ回りましたが、在庫があったのが最後の一店舗のみでした。

























プリズム使用のシールが殆どなく残念でしたが無事ゲットいたしました。
もったいなくて、めくれていないのですがどうやら2枚目は実写のヒーローシール
という贅沢な使用に!毎年ヒーローのイラストのアウトプットするネタを考えるの本当に大変だと思います。気が早いですが来年のネタが気になるところです。
ヒセキさんならもう考えているのかも、遅ればせながらのご紹介となりましたが
皆さんも買われているとは思いますが、まだ取り扱っている店舗もあるかもしれませんので、急いで買いにいきましょう!

______________________________________________________


HISEKI GFX Mr. depicts an illustration, it is your local hero series, but it is being deployed by Lawson in the double seal specification this year.
Although I went to a lot of local Lawson, it was only one store that was visiting at the end there was a stock.

This time, the second piece of the seal is to lavish specification of hero seal of live-action!
Every year I think it's really hard to think about this project.
This is where next year the idea is a concern.
You can easily find hiseki Mr.'ll be that you are already thinking. Although the introduction is now late,
Since there may be some stores that deal still, let's go to buy in a hurry!


0 件のコメント:

コメントを投稿